www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2478 volgers blijven op de hoogte!
Iron Mountain bedrijfsprofiel
Logo Iron Mountain
Iron Mountain Inc. bestaat sinds 1951 en is beursgenoteerd aan de New York Stock Exchange, onder de notering IRM. Iron Mountain is de grootste informatiemanager ter wereld: met bijna 7,5 miljoen vierkante meter onroerend goed in meer dan 1.350 vestigingen, in 45 landen, en op 6 werelddelen, kan Iron Mountain zijn 220.000 klanten wereldwijd bedienen.
Iron Mountain´s oplossingen zorgen dat klanten hun informatie en bezittingen veilig kunnen bewaren en er zakelijke voordelen mee kunnen boeken, ongeacht de verschijningsvorm, bedrijfslocatie of bewaartijd van die informatie en documenten, en onze oplossingen dragen voor hen bij aan een optimale bedrijfsvoering.
Iron Mountain biedt beheerdiensten voor gegevens, documenten, klant- en patiëntdossiers, en (kunst-) bezittingen; clouddiensten; gegevensherstel; logistieke diensten en beveiligde vernietiging. Iron Mountain beheert de gehele levenscyclus tegen lagere kosten en in lijn met de wet- en regelgeving, ook wat betreft de gestelde bewaartermijnen.

T : +31 (0) 20 658 6485
F : +31 (0) 20 658 6111
E : infobenelux@ironmountain.com
W :
        contactformulier

Volg Iron Mountain op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
4 jun 2018 Amsterdams Datacenter Bedrijf EvoSwitch overgenomen door Iron Mountain voor € 205 Miljoen

4 jul 2017 Iron Mountain introduceert SITAD

28 apr 2017 ´Informatie is de kernactiviteit van succesvolle starters´