www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Cordys bedrijfsprofiel

Logo Cordys
Cordys is wereldwijd leverancier van het Cordys Business Operations Platform (BOP) voor het verbeteren van bedrijfsprocessen. Het Cordys-platform combineert een complete Business Proces Management Suite (BPMS) met enterprise applicatieontwikkeling en de nieuwste generatie integratiesoftware. Cordys BOP is zowel on-premise als als Platform as a Service (PaaS) in te zetten.

Global 2000-bedrijven kiezen voor het Cordys-platform om de prestaties van hun bedrijfsactiviteiten, zoals de service richting klanten, te verbeteren en meer waarde te halen uit hun bestaande IT-systemen. Serviceproviders implementeren het platform om de kansen die de cloud biedt optimaal te benutten, nieuwe cloudproducten en –diensten te ontwikkelen, hun innovatiekracht te versterken en tegelijkertijd kosten te besparen.

Het hoofdkantoor van Cordys is gevestigd in Nederland. Daarnaast heeft de onderneming kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, EMEA, Azië en het Pacifisch gebied.

info-europe@cordys.com

contactformulier
   perspagina

Volg Cordys via: facebook | twitter | linkedin | youtube