www.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Verizon Nederland bedrijfsprofiel

Logo Verizon Nederland
Verizon Communications Inc. (NYSE, Nasdaq: VZ) werd op 30 juni 2000 opgericht en viert dit jaar zijn twintigste verjaardag. Het bedrijf geldt als een van 's werelds leidende aanbieders van communicatie-, informatie- en entertainmentproducten en -diensten. Het hoofdkantoor is gevestigd in New York City en met zijn wereldwijde activiteiten genereerde Verizon in 2018 een omzet van 130,9 miljard dollar. Het bedrijf biedt spraak-, data- en videodiensten en -oplossingen aan via zijn bekroonde netwerken en platforms. Hiermee wordt tegemoetgekomen aan de vraag van klanten naar mobiliteit, betrouwbare netwerkverbindingen, veiligheid en controle.

KvK

Volg Verizon Nederland via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Verizon Business tekent eerste Europese overeenkomst voor levering private 5G met Associated British Ports