www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2498 volgers blijven op de hoogte!

QAD bedrijfsprofiel

Logo QAD
QAD Inc. (NASDAQ:QADA) (NASDAQ:QADB) is een vooraanstaand leverancier van zakelijke software en diensten voor wereldwijde productiebedrijven. QAD voorziet deze organisaties al meer dan 35 jaar van QAD Enterprise Applications, een enterprise resource planning (ERP)-systeem dat ondersteuning biedt voor financieel beheer, productiebeheer, vraagplanning, supply chain planning, klantenbeheer, business intelligence en business process management. QAD Enterprise Applications wordt aangeboden op basis van flexibele gebruiksmodellen, in de cloud, op locatie of een combinatie van beiden. Met QAD kunnen klanten en partners die actief zijn in sectoren als de auto-industrie, consumentenproducten, voedingsmiddelen en dranken, hightech, industriële toepassingen en biowetenschappen hun dagelijkse bedrijfsvoering beter afstemmen op hun strategische doelstellingen en een effectievere onderneming creëren.

T : +31.20.654.7200
F : +31.20.654.7100
W :

Volg QAD op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Alkor Draka kiest voor cloud-gebaseerde ERP-oplossing van QAD

Hightech kunststofproducent ELHI kiest voor QAD On Demand

NedZink kiest voor QAD Enterprise Edition
 QAD persberichtenarchief (60 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com