www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Axios Systems bedrijfsprofiel
Logo Axios Systems
Sinds 1988 heeft Axios Systems zich toegelegd op innovatieve SaaS en on-premise IT Service Management (ITSM) oplossingen. Met 22 kantoren wereldwijd en meer dan 1,000 succesvolle implementaties is Axios wereldwijd een belangrijke leider op het gebied van ITSM.

De ITSM software van Axios Systems, assyst, is ontwikkeld om IT afdelingen te transformeren van op technologie gerichte cost centers naar klantgerichte customer service teams gericht op de doelstellingen van het bedrijf. assyst is eenvoudig te implementeren en maakt het organisaties mogelijk om IT diensten beter, sneller en goedkoper te realiseren en de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.

T : +31 (0) 20 523 0600
F : +31 (0) 20 523 0609
E : assyst@axiossystems.nl
W :

Volg Axios Systems op: twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
4 apr 2017 Axios innovatie beloond met Info-Tech Champion status

29 jun 2016 Nedschroef kiest voor Axios Systems om Service Management te centraliseren en IT Happiness te stimuleren

19 mei 2016 Axios Systems is de eerste IT Service Management leverancier die voor alle 16 ITIL® processen gecertificeerd is
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl