Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

NEC Enterprise Solutions bedrijfsprofiel

Logo NEC Enterprise Solutions
NEC Enterprise Solutions is een toonaangevende leverancier van IT & Communicatie-oplossingen aan kleine, middelgrote en grote ondernemingen in zowel de private als publieke sectoren. De geboden oplossingen maken gebruik van de nieuwste spraak-, data- en video-technologieën en zijn ontworpen voor open connectiviteit, hoge beschikbaarheid en flexibele groei. NEC Enterprise Solutions bedient haar klanten in EMEA (Europa, Midden Oosten en Afrika) via een netwerk van directe verkooporganisaties, distributeurs en value-added resellers en koestert een bedrijfscultuur waarbij deskundigheid, flexibiliteit en toewijding aan klanten centraal staan.

contact.hq@emea.nec.com

Volg NEC Enterprise Solutions via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Hertek introduceert draadloze stille alarmering op basis van IP DECT van NEC