www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
TomTom bedrijfsprofiel
Logo TomTom
TomTom ontwikkelde het gebruiksvriendelijke navigatiesysteem; een van de meest invloedrijke uitvindingen aller tijden. Sindsdien zijn we gegroeid van een startup tot een wereldwijd technologiebedrijf. We ontwerpen en ontwikkelen innovatieve navigatieproducten, software en diensten die honderden miljoenen applicaties wereldwijd mogelijk maken. Dit zijn onder meer toonaangevende location-based kaartentechnologieën, ingebouwde navigatieoplossingen voor auto’s, navigatiesystemen en -apps, en de meest geavanceerde telematics fleetmanagement en connected car-diensten. Door onze R&D-expertise te combineren met organisatie- en technologiepartnerships, blijven we de toekomst vormgeven en leiden we op het gebied van autonoom rijden, smart mobility en slimmere steden. Met een hoofdkantoor in Amsterdam en kantoren in 37 landen, bieden we geavanceerde digitale kaarten die 137 dekken. Onze zeer gedetailleerde en real-time TomTom Traffic-informatiedienst bereikt meer dan vijf miljard mensen in 69 landen.

T : +31 (0)20 757 5000
W :

Volg TomTom op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
22 feb 2018 TomTom lanceert nieuw navigatiesysteem voor motorrijders: TomTom RIDER 550

12 sep 2017 TomTom presenteert TomTom BRIDGE Hub

12 apr 2017 Nieuwe competitie: wie is Europa’s veiligste zakelijk bestuurder?
 TomTom persberichtenarchief (171 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl