Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

PQR bedrijfsprofiel

Logo PQR
Als cloud integrator adviseert, levert én beheert PQR hybride cloud-omgevingen voor een groot aantal klanten in heel Nederland. Dankzij jarenlange kennis op het gebied van veilig en beheersbaar beschikbaar stellen van data, applicaties en werkplekken, inclusief bijbehorende managed services, transformeert PQR infrastructuren tot stabiele en dynamische werkomgevingen. PQR heeft diepgaande kennis van de verticale markten educatie, overheid, profit en zorg.

Bij PQR draaien diensten niet om IT, maar om oplossingen en de mensen die we daarmee helpen. Rust is wat wij maken en daarin willen wij de beste zijn in Nederland, zodat onze klanten kunnen werken en groeien. De IT-professionals van PQR streven op elke dag naar de hoogste kwaliteit producten, diensten en service voor hun klanten én hun eindgebruikers. PQR is opgericht in 1990 en heeft kantoren in De Meern en Amsterdam en telt meer dan 180 medewerkers.

KvK

Volg PQR via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
PQR introduceert nieuwe dienst ‘Workspace Security as a Service’