Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Seneca BV bedrijfsprofiel

Logo Seneca BV
Samen met haar partners richt Seneca zich op grotere en toonaangevende organisaties in de Benelux, waar dienstverlening via het web een strategische plaats inneemt. Seneca levert hiervoor hoogwaardige content management gerelateerde producten en diensten om communicatie-, interactie- en transactieprocessen van haar opdrachtgevers te ondersteunen.

Als Microsoft Gold Partner levert Seneca onder meer het in eigen beheer ontwikkelde Content Management Systeem Smartsite dat in Nederland en België als marktleider kan worden beschouwd. Met Smartsite Content Management Systeem worden ruim 350 klanten bediend waaronder, veel bedrijven en instellingen van naam.

Seneca adviseert professionele organisaties binnen het vakgebied content management en elektronische dienstverlening. Wij bieden effectieve oplossingen voor branchespecifieke vraagstukken. Met onze pragmatische aanpak realiseren wij oplossingen die daadwerkelijk bijdragen aan het succes van onze klanten. De dienstverlening van Seneca bestaat uit het ontwerp, de ontwikkeling en de implementatie van doelgroepgerichte websites, portals en geavanceerde intranetoplossingen. Onze professionele support organisatie biedt services aan op het gebied van web-/applicatiehosting, support en training.

+31 (0)15 - 251 37 00
+31 (0)15 - 251 37 01
info@seneca.nl

contactformulier