www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
Fortinet bedrijfsprofiel
Logo Fortinet
Fortinet (NASDAQ: FTNT) beschermt ’s werelds grootste ondernemingen, internetproviders en overheidsorganisaties. Het biedt organisaties intelligente, naadloze bescherming van hun groeiende aanvalsoppervlak en stelt hen in staat om tegemoet te komen aan de steeds hogere eisen die aan hun grenzeloze netwerk worden gesteld, nu en in de toekomst. Alleen de Fortinet Security Fabric-architectuur is in staat om compromisloze beveiliging te bieden als oplossing voor de meest prangende uitdagingen op beveiligingsgebied, of het nu gaat om mobiele, netwerk-, applicatie- of cloudomgevingen. Fortinet heeft wereldwijd de meeste beveiligingsappliances verkocht. Meer dan 400,000  klanten vertrouwen op Fortinet voor effectieve bescherming van hun organisatie. Kom meer te weten op http://www.fortinet.com, het blog van Fortinet en FortiGuard Labs.

T : 030 799 1008
W :

Volg Fortinet op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
19 nov 2019 Orange Business Services breidt SD-WAN-portfolio uit met Fortinet Secure SD-WAN

18 nov 2019 Onderzoek Fortinet: Cybercriminelen maken vaker gebruik van Ransomware-as-a-Service (RaaS)-oplossing

14 nov 2019 Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure
 Fortinet persberichtenarchief (178 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl