www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureau

Fortinet bedrijfsprofiel

Logo Fortinet
Fortinet (NASDAQ: FTNT) beschermt ’s werelds grootste ondernemingen, internetproviders en overheidsorganisaties. Het biedt organisaties intelligente, naadloze bescherming van hun groeiende aanvalsoppervlak en stelt hen in staat om tegemoet te komen aan de steeds hogere eisen die aan hun grenzeloze netwerk worden gesteld, nu en in de toekomst. Alleen de Fortinet Security Fabric-architectuur is in staat om compromisloze beveiliging te bieden als oplossing voor de meest prangende uitdagingen op beveiligingsgebied, of het nu gaat om mobiele, netwerk-, applicatie- of cloudomgevingen. Fortinet heeft wereldwijd de meeste beveiligingsappliances verkocht. Meer dan 400,000  klanten vertrouwen op Fortinet voor effectieve bescherming van hun organisatie. Kom meer te weten op http://www.fortinet.com, het blog van Fortinet en FortiGuard Labs.

Volg Fortinet via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
Meer dan 300 universiteiten en opleidingen maken gebruik van Fortinet Security Academy

Onderzoek Fortinet: 60% bedrijven ziet meer cyberbedreigingen na overstap thuiswerken