Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

Jabra bedrijfsprofiel

Logo Jabra
Jabra, onderdeel van GN Group, is een toonaangevende ontwikkelaar en fabrikant van communicatie- en geluidsoplossingen. Wij zijn toegewijd om mensen meer te laten horen, meer te laten doen en meer te laten zijn dan ooit voor mogelijk gehouden. Wij geloven dat we met muziek levens kunnen veranderen.

Jabra innoveert met geluidsoplossingen voor zakelijk en persoonlijk gebruik, in de vorm van verbonden en draadloze koptelefoons, speakerphones voor mobiel- en kantoorgebruik en oorplugs voor tijdens het sporten. Bij Jabra werken meer dan 1.000 mensen wereldwijd, die in 2016 samen een jaarlijkse omzet van 3,5 miljard DKK genereerden.

De GN Group is actief in meer dan 90 landen en heeft al bijna 150 jaar ervaring in het leveren van innovatie, betrouwbaarheid en gebruiksgemak. Opgericht in 1869, met meer dan 5.000 mensen, en genoteerd aan de Nasdaq Kopenhagen, zorgt GN dat het leven beter klinkt.

Martijn Voogt
E : mvoogt@jabra.com
W :

Volg Jabra op: facebook | twitter
Laatste persberichten
 Jabra persberichtenarchief (156 berichten)
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl