www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Compu'Train bedrijfsprofiel

Logo Compu
Al 25 jaar verzorgt Compu’Train ruim 500 ICT-cursussen op ruim 11 verschillende locaties in Nederland voor medewerkers die dagelijks met de pc werken en voor ICT-professionals met zeer specifieke kennisbehoeften. Momenteel werkt Compu’Train aan een uitgebreid portfolio van diensten, in samenwerking met diverse vooraanstaande organisaties. Dit portfolio is gericht op het ontwikkelen, verbeteren, optimaliseren en beheren van relevante ICT-competenties van medewerkers. Compu’Train adviseert ondernemingen en ICT-professionals over de invulling van hun leerprogramma, waarbij zowel geanticipeerd wordt op ondernemingsplannen als ontwikkelingen binnen het ICT-werkgebied. Hiermee kunnen deze ondernemingen een langetermijnbeleid uitzetten voor de kennisontwikkeling van medewerkers en ICT-professionals.

Sanne van Deelen
computrain@marcommit.nl
Laatste persberichten
Compu’Train neemt Broekhuis Training Groep over