www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2498 volgers blijven op de hoogte!

Alfa-Beta Solutions BV bedrijfsprofiel

Logo Alfa-Beta Solutions BV
Alfa-Beta Solutions voorziet bedrijven in de voedingsmiddelenindustrie van bedrijfssoftware, die zich volledig richt op de kernactiviteit van deze industrie. Wij implementeren en leveren een totale oplossing waarin Enterprise Resource Planning (ERP) en Management Informatie (BI) centraal staan. De succesvolle implementaties die door Alfa-Beta Solutions zijn afgerond kenmerken zich door een snelle ROI, pragmatisme en inzet van consultants die inhoudelijk verantwoordelijkheid nemen in het proces. De ERP oplossing is afkomstig van Infor. Deze bedrijfssoftware is vanaf de grond opgebouwd met de karakteristieken van voedingsmiddelenbedrijven in het achterhoofd: de software vereenvoudigt complexe processen, anticipeert op de klantvraag en kan gemakkelijk meegroeien of veranderen met het bedrijf. De brede functionaliteit kent een grote diepgang welke een antwoord geeft op alle complexe vraagstukken die binnen de feed – en foodindustrie spelen.

T : +31 (0) 26 3899555
F : +31 (0) 26 3899559