www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

LogicNow bedrijfsprofiel

Logo LogicNow
LogicNow is in september 2014 ontstaan na de herstructurering van GFI Software ter ondersteuning van de sterke groei van het productportfolio. LogicNow levert SaaS-technologie met een abonnementsmodel en bestaat uit MAXfocus (voorheen GFI MAX), IASO Hybrid Cloud back-up & Disaster Recovery en verschillende andere cloud-gebaseerde producten. Met MAXfocus, het veelgebruikte platform voor managed services en IT-ondersteuning, heeft LogicNow ruim tien jaar aan technologie-ervaring, een community van meer dan 10.000 MSP’s en IT-dienstverleners en een toonaangevende visie op de MSP-markt. IASO is één van de gevestigde merken in Hybrid Cloud Backup, Disaster Recovery Software en cloud storage voor IT dienstverleners, grote organisaties, telecomaanbieders en datacenter hosting providers.

info@logicnow.com

Volg LogicNow via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Konica Minolta Business Solutions Europe kiest LOGICnow voor ondersteuning bij leveren managed IT services