www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Ctac N.V. bedrijfsprofiel

Logo Ctac N.V.
Als Business & Cloud Integrator helpt Ctac haar klanten hun ambities waar te maken. Door continu te innoveren creëert Ctac daarvoor de benodigde business value. Ctac biedt een breed portfolio met oplossingen van SAP en Microsoft ‘on any cloud’ en levert diensten op het gebied van business consultancy, managed services, projecten, learning en detachering. Daarnaast heeft Ctac een aantal eigen producten waaronder de XV Retail Suite bestaande uit een omnichannel gedreven Point-of-Sale & Loyalty platform en Fit4Woco, een ERP-oplossing voor de woningcorporatiemarkt in Nederland. Ctac bestaat in 2020 28 jaar en heeft in deze periode ruime ervaring en inhoudelijke kennis opgebouwd in de sectoren retail, wholesale, manufacturing en real estate. Over 2019 realiseerde Ctac een omzet van 82 miljoen euro.

Ctac heeft op basis van leeftijd, kennis en ervaring een goed gebalanceerd personeelsbestand. Samenwerken om gemeenschappelijke doelen te bereiken staat hoog in het vaandel. Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC) en heeft haar hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch naast vestigingen in Wommelgem (BE) en Parijs (FR).

Bij Ctac werken per ultimo september 2020 395 medewerkers.

073-6920692
info@ctac.nl

contactformulier

Volg Ctac N.V. via: twitter | linkedin | youtube