www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!

Pallas Athena bedrijfsprofiel

Sinds 1993 is Pallas Athena een toonaangevende leverancier van innovatieve Business Process Management (BPM)-software en -diensten. Meer dan 1.800 tevreden klanten en meer dan 1 miljoen gebruikers zijn te vinden in uiteenlopende typen organisaties in diverse markten. Voor de sectoren zorg, financiële dienstverlening en overheid heeft Pallas Athena standaard BPM-oplossingen ontwikkeld voor veel voorkomende processen. De software en diensten van Pallas Athena worden verkocht in meer dan 30 landen over de hele wereld. Pallas Athena heeft vestigingen in Nederland, Australië, België, Curaçao, Duitsland, Groot-Britannië en de Verenigde Staten. Verder heeft het bedrijf een netwerk opgebouwd van zorgvuldig geselecteerde resellers en partners. Zij beschikken over marktspecifieke kennis en ervaring die van doorslaggevend belang zijn voor klanten.

T : 055 - 3685300
F : 055 - 3685311
E : info@pallas-athena.com
W :
Laatste persberichten
Pallas Athena ondersteunt Audit Services-afdeling ING-DiBa met process mining

Pallas Athena sluit partnerschap met Harmony Document Solutions

Ministerie van LNV optimaliseert bezwaar- en beroepproces met BPM-oplossing Pallas Athena
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureau