www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.com
2472 volgers blijven op de hoogte!
F5 bedrijfsprofiel

F5 Networks is marktleider in Application Delivery Networking. Het bedrijf levert oplossingen die de veiligheid, snelheid en beschikbaarheid van applicaties verbeteren. De toevoeging van intelligentie en beheerbaarheid aan het netwerk zorgt voor het offloaden van applicaties en optimaliseert de storage-laag voor data. Hierdoor breidt F5 de kracht van intelligente netwerken uit naar alle niveaus voor applicatiebeschikbaarheid. De uitgebreide F5-architectuur integreert applicatieoptimalisatie met applicatie- en netwerkbeveiliging op een intelligente manier en vergroot zo de applicatiebetrouwbaarheid. Meer dan 16.000 organisaties en serviceproviders vertrouwen hun applicaties toe aan F5-technologie. Het hoofdkwartier van F5 is gevestigd in Seattle, Washington (VS). F5 Networks is in Nederland gevestigd te Schiphol-Rijk.

T : +31(0)20-2014950
W :

F5 op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten

F5 persberichtenarchief (154 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl