www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau

F5 bedrijfsprofiel

Logo F5
F5 Networks is marktleider in Application Delivery Networking. Het bedrijf levert oplossingen die de veiligheid, snelheid en beschikbaarheid van applicaties verbeteren. De toevoeging van intelligentie en beheerbaarheid aan het netwerk zorgt voor het offloaden van applicaties en optimaliseert de storage-laag voor data. Hierdoor breidt F5 de kracht van intelligente netwerken uit naar alle niveaus voor applicatiebeschikbaarheid. De uitgebreide F5-architectuur integreert applicatieoptimalisatie met applicatie- en netwerkbeveiliging op een intelligente manier en vergroot zo de applicatiebetrouwbaarheid. Meer dan 16.000 organisaties en serviceproviders vertrouwen hun applicaties toe aan F5-technologie. Het hoofdkwartier van F5 is gevestigd in Seattle, Washington (VS). F5 Networks is in Nederland gevestigd te Schiphol-Rijk.

+31(0)20-2014950

Volg F5 via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
F5 blokkeert met AI fraude die gemist wordt door bestaande technologie