www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2501 volgers blijven op de hoogte!

F5 bedrijfsprofiel

Logo F5
F5 Networks is marktleider in Application Delivery Networking. Het bedrijf levert oplossingen die de veiligheid, snelheid en beschikbaarheid van applicaties verbeteren. De toevoeging van intelligentie en beheerbaarheid aan het netwerk zorgt voor het offloaden van applicaties en optimaliseert de storage-laag voor data. Hierdoor breidt F5 de kracht van intelligente netwerken uit naar alle niveaus voor applicatiebeschikbaarheid. De uitgebreide F5-architectuur integreert applicatieoptimalisatie met applicatie- en netwerkbeveiliging op een intelligente manier en vergroot zo de applicatiebetrouwbaarheid. Meer dan 16.000 organisaties en serviceproviders vertrouwen hun applicaties toe aan F5-technologie. Het hoofdkwartier van F5 is gevestigd in Seattle, Washington (VS). F5 Networks is in Nederland gevestigd te Schiphol-Rijk.

T : +31(0)20-2014950
W :

Volg F5 op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
‘Applicatie-economie’ stuwt bedrijven naar tweede fase van digitale transformatie

Nieuwste NGINX Controller van F5 versnelt ontwikkeling van apps

F5 neemt Shape Security over
 F5 persberichtenarchief (161 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau