www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl

Ordina bedrijfsprofiel

Logo Ordina
Snelle technologische ontwikkelingen veranderen de wereld waarin we leven, werken en communiceren ingrijpend. Dit doet een groot beroep op ons aanpassingsvermogen, maar het biedt ook volop kansen. De toepassing van ICT helpt om tal van bedrijfsmatige en maatschappelijke vraagstukken op te lossen.

Ordina is de grootste, onafhankelijke ICT-dienstverlener in de Benelux met circa 2.650 medewerkers. Wij bedenken, bouwen en beheren ICT-toepassingen bij de overheid, in de financiële dienstverlening, de industrie en de zorg. Wij streven naar ICT die mensen écht verder helpt. ICT die er toe doet en die tot stand is gekomen zonder verspilling van middelen. Dat doen wij door samen met onze klanten duurzaam te innoveren.

Het hoofdkantoor van Ordina is gevestigd in Nieuwegein. Daarnaast hebben we diverse regiokantoren in de Benelux. De onderneming is opgericht in 1973. Het aandeel is sinds 1987 genoteerd aan NYSE Euronext Amsterdam en maakt deel uit van de Smallcap Index (AScX).

+31(0)30 663 7000
info@ordina.nl

Volg Ordina via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Resultaten derde kwartaal 2019 Ordina N.V.

Ordina Massive Open Online Course DevOps groot succes

Resultaten eerste kwartaal 2016 Ordina N.V.; Verbeterd resultaat
 Ordina persberichtenarchief (225 berichten)
Bedrijfslocatie