www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Novell Benelux bedrijfsprofiel

Logo Novell Benelux
Novell, Inc. is van mening dat klanten keuzevrijheid en controle over hun IT-systemen moeten hebben. Novell is een wereldwijd toonaangevende leverancier van zakelijke software en biedt oplossingen aan die medewerkers productiever en werkomgevingen veiliger en beter beheerbaar maken. Novell ondersteunt wereldwijd duizenden bedrijven met samenwerkings-, endpoint management-, bestands- en netwerktechnologieën die de productiviteit van eindgebruikers verbeteren. Met oplossingen zoals Novell GroupWise, Novell ZENworks en Novell Open Enterprise Server richt Novell zich op de hedendaagse mobiele en sociale omgevingen met meerdere platformen, zodat bedrijven concurrerend kunnen blijven, de kosten kunnen minimaliseren en hun bestaande software optimaal kunnen benutten.

+31(0)172 50 55 55
+31(0)172 50 55 51
contact-nl@novell.com

Volg Novell Benelux via: twitter