www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
Visma bedrijfsprofiel

Visma levert software die bedrijfsprocessen digitaliseert voor het mkb, de grootzakelijke en de (semi)publieke sector. De Visma Group is actief in heel Scandinavië, de Benelux, Oost- en Midden-Europa en Latijns-Amerika. Met meer dan 9.500 medewerkers, 1 miljoen klantcontracten en een netto-omzet van 1.199 miljoen euro in 2018 is Visma een van Europa's toonaangevende softwarebedrijven.
Het softwareaanbod van Visma op de Nederlandse markt omvat oplossingen voor financieel beheer, HRM, inkoop en e-overheid. Naast Visma Connect en Visma Software zijn ook bekende organisaties als Visma Raet, Visma Roxit, ProActive, Davilex, Visma Idella, Dotweb, HR2day en PinkWeb onderdeel van de Visma-groep. Visma is titelsponsor van Team Jumbo-Visma, een van 's werelds beste wieler- en schaatsteams.

T : +31 20 355 2999
F : +31 20 617 1478
E : info@vismasoftware.nl
W :

Volg Visma op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten

Visma persberichtenarchief (94 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.marcommit.nl