www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl

GAC Business Solutions bedrijfsprofiel

Logo GAC Business Solutions
GAC Business Solutions is een Brabants bedrijf dat bestaat sinds 1983. GAC levert business software aan bedrijven/ondernemers in de middenmarkt. Met circa 145 ambitieuze medewerkers bedienen we een trouwe klantengroep die we beschouwen als business partners. Onze klanten bevinden zich voornamelijk in de branches van Zakelijke Dienstverlening (IT / Consultancy bedrijven/ Accountantskantoren), Groothandel, Productie en in de Kinderopvang. Wij werken als business partner van Microsoft met Microsoft Dynamics NAV. Voor iedere ondernemer is het zaak dat hij, kijkend naar zijn IT behoefte, de juiste middelen inschakelt. GAC voorziet in de breedste zin in de deze behoefte. Of het nu gaat om SharePoint (intra/extranet), Dynamics CRM (relatiebeheer) of Dynamics NAV (ERP). Wij zijn in staat om onze klanten op alle vlakken te voorzien van een innovatieve oplossing.

info@gac.nl

Volg GAC Business Solutions via: facebook | twitter | linkedin | youtube