www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2478 volgers blijven op de hoogte!

IGEL Technology bedrijfsprofiel

Logo IGEL Technology
IGEL Technology is een van 's werelds grootste fabrikanten van thin client hardware en software en is marktleider in Duitsland. IGEL ontwikkelt, maakt en verkoopt Linux-en Microsoft Windows-gebaseerde terminals in diverse uitvoeringen, waaronder conventionele desktopgebaseerde thin clients en thin clients geïntegreerd in LCD-schermen. IGEL levert ook software om oudere pc’s en thin clients veilig toegang te geven tot gecentraliseerde IT-infrastructuren en virtuele desktops.

IGEL Technology is onderdeel van de wereldwijde Melchers Group en lid van BITKOM. Naast het hoofdkantoor in Bremen (Duitsland) en een R&D-afdeling in Augsburg (Duitsland), is IGEL vertegenwoordigd via een dochteronderneming in Groot-Brittannië en zijn er kantoren in Hong Kong, Singapore, Shanghai en Peking. Verder is IGEL ook actief via partnerorganisaties, distributeurs en Authorized IGEL Partners (AIP) in de Verenigde Staten en meer dan 50 andere landen.

T : +31 85016 0650
E : info@igel.com
W :

Volg IGEL Technology op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
31 jul 2019 IGEL realiseert omzetgroeirecord van 57% in hardware en 175% in software

22 jul 2019 Desiree Bats is nieuwe marketing manager Benelux van IGEL

12 jul 2019 IGEL benoemt Casey Cheyne tot Vice President Cloud Partnerships