Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

Ictivity bedrijfsprofiel

Logo Ictivity
Ictivity is een IT-dienstverlener met 22 jaar ervaring in managed services, werkplekautomatisering, IT-adoptie en IT-infrastructuren. Het bedrijf ontwerpt IT-omgevingen niet vanuit een puur technische visie, maar zet de processen van een organisatie en taken van een medewerker centraal. In alle gevallen met maar één doel voor ogen: relaties helpen om de maximale waarde te halen uit ICT. Daarbij hanteert Ictivity altijd haar ‘User Based Computing’-visie als uitgangspunt: IT moet processen efficiënter maken, medewerkers ondersteunen in hun taken en waarde toevoegen aan klanten. Bovendien moet IT de strategische ambities van een organisatie ondersteunen. Dit resulteert in een IT-omgeving die zich vormt naar de behoeften van gebruikers. Ictivity richt zich op middelgrote organisaties, met meer dan 100 werkplekken, in de zorg, overheid en commercie. Bij Ictivity werken ruim 150 medewerkers, vanuit kantoren in Eindhoven en Vianen.

+31(0)88-428 4848
info@ictivity.nl

KvK

Volg Ictivity via: facebook | twitter | linkedin