www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

Ictivity bedrijfsprofiel

Logo Ictivity
Ictivity heeft al 21 jaar ervaring met het automatiseren van werkplekken en het in beheer nemen van IT omgevingen. Ictivity begrijpt de onderliggende technologie als geen ander. Maar het grootste onderscheid ten opzichte van andere ICT-dienstverleners is dat Ictivity tevens oog heeft voor de medewerker: hoe kunnen we hem of haar optimaal faciliteren? Hoe kunnen we de rompslomp wegnemen en werk efficiënt maken? Dit vraagt om diepgaande kennis van de verticale markten. Immers, een gemeente kent heel andere persona’s dan een zakelijke dienstverlener of een logistiek bedrijf, maar ook heel andere werkprocessen. Doordat Ictivity zich verdiept in de werkprocessen zien zij ook waar het efficiënter kan. Ictivity hanteert altijd User Based Computing als uitgangspunt. Daaronder verstaan zij een IT-omgeving die zich plooit naar de behoeften van gebruikers. Het bedrijf ontwerpt IT-omgevingen niet vanuit een puur technische visie, maar zet de processen van een organisatie en taken van een medewerker centraal.

+31(0)88-428 4848
info@ictivity.nl

KvK

Volg Ictivity via: facebook | twitter | linkedin