www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Ictivity bedrijfsprofiel
Logo Ictivity
Ictivity heeft al 21 jaar ervaring met het automatiseren van werkplekken. We begrijpen daardoor de onderliggende technologie als geen ander. Maar het grootste onderscheid ten opzichte van andere ICT-dienstverleners is dat wij tevens oog hebben voor de gebruiker: hoe kunnen we hem of haar optimaal faciliteren? Hoe kunnen we de rompslomp wegnemen en werk efficiënt maken? Dit vraagt om diepgaande kennis van de verschillende takken van sport in de zorg. Immers, een thuiszorgorganisatie met een grote behoefte aan mobiliteit kent heel andere persona’s dan instellingen die voornamelijk intramurale zorg leveren, maar ook heel andere werkprocessen. Doordat wij ons verdiepen in de werkprocessen zien we waar het efficiënter kan. Dit heeft geleid tot de ontwikkeling van de zorgwerkplek Omnia Workspace. Omnia ontsluit alle applicaties en informatie die organisaties gebruiken in één portaal. Daarnaast is elke Omnia workspace op maat gemaakt voor de gebruiker.

T : +31(0)88-428 4848
E : info@ictivity.nl
W :

Volg Ictivity op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
4 sep 2019 Zorgmedewerkers zien al twee jaar geen verbetering in ICT-voorzieningen

19 aug 2019 Ictivity boost IT-carrières met Learn & Earn programma

23 jul 2019 Ontwikkeling ICT-kennis staat stil bij de helft van de zorgmedewerkers
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl