www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2476 volgers blijven op de hoogte!
KPN Internedservices bedrijfsprofiel
Logo KPN Internedservices
KPN Internedservices is een 100% dochteronderneming van KPN N.V. en is de grootste leverancier van Cloud computing en IT Services van Nederland. KPN Internedservices gelooft dat organisaties nog succesvoller kunnen worden met de mogelijkheden die IT biedt en wil haar klanten en partners actief meenemen naar het beste wat de industrie te bieden heeft. Dit doet KPN Internedservices door premium Cloud & IT-services op abonnementsbasis te bieden. Performance, kwaliteit en service staan hierbij voorop. Internedservices vertaalt de behoeften van organisaties naar drie oplossingen: Het HyperGrid™ Cloud computing platform, de DeskHub™ solution voor werkplekken uit de Cloud en CrossNet™ voor het veilig en eenvoudig managen van networking en connectiviteit. KPN Internedservices heeft een drievoudige ISO-certificering (9001, 27001 en 20000) een ISAE 3402 type II accreditatie en beschikt over PCI-DSS-compliant en ISO-14001 gecertificeerde datacenters.

T : 0299 476 185
F : 0299 476 288