www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Thinkwise bedrijfsprofiel

Logo Thinkwise
Thinkwise is leverancier van een eigen low-code softwareplatform waarmee eenvoudig en snel bedrijfssoftware gerealiseerd wordt, die nooit meer veroudert. Deze flexibel aanpasbare software is altijd direct beschikbaar voor Windows, web en mobiele toepassingen en draait gegarandeerd op toekomstige technologieën. Naast het realiseren van klantspecifieke softwareoplossingen verkoopt Thinkwise zijn platform ook in licentievorm aan softwareleveranciers die hiermee eigen softwareoplossingen voor hun klanten realiseren. Thinkwise is opgericht in 2002 en heeft vestigingen in Apeldoorn, Rotterdam en Eindhoven.

info@thinkwisesoftware.com

Volg Thinkwise via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Royal Wagenborg kiest het Thinkwise low-code platform voor het moderniseren van haar volledige applicatielandschap