www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Fairbanks bedrijfsprofiel

Ons Team: Fairbanks heeft enthousiaste cloud engineers en architecten in dienst. Allemaal met OpenStack kennis, aangevuld met verschillende expertises zoals (software defined) networking, enterprise linux, virtualisatie, storage, devops en orchestration. Mensen zijn de belangrijkste schakel tot succes. Daarom stellen wij onze medewerkers centraal zodat zij optimaal gemotiveerd zijn en blijven. Wij bouwen aan een fantastische organisatie. Geen gemiddeld en winstgevend bedrijf, maar een fantastisch bedrijf. Een bedrijf waar cloud engineers op de eerste plaats komen. Waar kennisdeling en open communicatie de belangrijkste kernwaarden zijn. Waar persoonlijke inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Fairbanks is de organisatie van en voor OpenStack professionals.

Ons Verhaal: wij zien dat Open Source Cloud de toekomst heeft. Omdat u daarmee ruimte, vrijheid, schaalbaarheid en kostenbesparingen realiseert. “Het is onze missie om voor elke klant een solide werkende cloud te realiseren, betaalbaar en snel”. Door zoveel mogelijk te werken met proven technology, bestaande modules en open source software, kunnen we voor u een cloud oplossing realiseren die perfect werkt, veel goedkoper is dan maatwerk en veel sneller kan worden geïmplementeerd dan op traditionele werkwijzen.

Allereerst leveren wij u onze diensten in de vorm van service level agreements. Onze producten presenteren we in eenvoudige vorm zodat u direct overzicht heeft over wat wij u bieden. Tenslotte combineren we een selectie van deze producten en diensten per branche of toepassing.

OpenStack is niet de enige cloud-oplossing waar Fairbanks mee werkt. Maar OpenStack verenigt de uitgangspunten van onze organisatie als geen ander. Daarom investeert Fairbanks sinds 2012 in het structureel uitbreiden van de OpenStack community in België, Nederland en Luxemburg. Met onder anderen OpenStack Meetups, de LinkedIn groep OpenStack Netherlands, www.OpenStack.nl website en het OpenStack Benelux Conference event.

T : 033 - 450 85 85
E : info@fairbanks.nl