www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2474 volgers blijven op de hoogte!
HintTech bedrijfsprofiel
Logo HintTech
Op het snijvlak van klantervaring en resultaat is verstoring van de normale business de nieuwe norm. Tahzoo bevindt zich in de voorhoede van agencies die clienten helpen met het realiseren van de beste customer experiences (CX). Door innovatief denken te koppelen aan de beschikbare techniek, bieden wij onze klanten alles wat nodig is voor relevante en persoonlijke ervaringen van klanten. Als een modern, end-to-end agency. Werken wij samen met grote merken om klantervaringen te verbeteren door een totaal andere aanpak. Iedere samenwerking met een klant voelt als een nieuwe reis, een wandeling naar de toekomst, U zorgt voor comfortabele schoenen, wij doen de rest.

T : +31 (0)88 268 25 00
F : +31 (0)88 268 25 01
E : info@hinttech.com
W :

Volg HintTech op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
18 mei 2015 Tahzoo neemt voorsprong in Digital Transformation door fusie met HintTech

19 jan 2015 HintTech in Delft heeft Egbert Hendriks benoemd tot CEO

2 jul 2014 HintTech, Dayon en Tripitch bundelen hun krachten als HintTech, the Enterprise Digital Agency
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlContentbureau