www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Aia, a Kofax Company bedrijfsprofiel

Logo Aia, a Kofax Company
Kofax is een leidende aanbieder van slimme procestoepassingen voor het vereenvoudigen en transformeren van de First Mile™ van klantbetrokkenheid. Succes in de First Mile kan de klantervaring drastisch verbeteren, operationele kosten sterk doen afnemen en de concurrentiepositie, groei en winstgevendheid versterken. De software en oplossingen van Kofax bieden na investering een snel rendement voor meer dan 20.000 klanten in financiële diensten, verzekeringen, overheden, gezondheidszorg, toeleveringsketens, uitbesteden van bedrijfsprocessen en andere markten. Kofax levert deze rechtstreeks via de sales- en dienstenorganisatie en een wereldwijd netwerk van meer dan 800 geautoriseerde partners in meer dan 75 landen in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, het Midden-Oosten, Afrika en de regio Azië-Pacific.

info@aiasoftware.com

Volg Aia, a Kofax Company via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Aia Software, a Kofax Company, sponsort Aia Hel van Groesbeek