www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2477 volgers blijven op de hoogte!

Sogeti bedrijfsprofiel

Logo Sogeti
Sogeti is een toonaangevende IT-dienstverlener op het gebied van technologie en engineering services. Het bedrijf biedt oplossingen die digitale transformatie mogelijk maken. Grootzakelijke organisaties vertrouwen op de uitgebreide kennis en ervaring voor clouddienstverlening, digitale veiligheid, kwaliteitszorg & testing en digital manufacturing. Sogeti combineert daarbij slagvaardigheid en implementatiesnelheid met sterke technologiepartnerships volgens bewezen methodieken. De IT-dienstverlener voorziet in een eigen wereldwijd leveringsmodel Rightshore.

Passie voor het vakmanschap zit in de genen van de meer dan 2.450 Sogetisten werkzaam (dicht)bij de klant. Sogeti Nederland B.V. maakt deel uit van de wereldwijde Sogeti groep met zo’n 25.000 IT-professionals in 15 landen, gevestigd in meer dan 100 locaties in Europa, de VS en India. De Sogeti groep is een dochteronderneming van het in Parijs beursgenoteerde bedrijf Capgemini SE.

T : +31 886 606 600
E : info@sogeti.nl
W :

Volg Sogeti op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
13 mrt 2019 Onderzoek toont aan dat 32% van de IT-managers Continuous Testing omarmt

6 mrt 2019 Sogeti ontwikkelt in zes weken tijd chatbot Nikki voor zorgverzekeraar DSW

7 feb 2019 Weinig doorgroeimogelijkheden voor security-experts
 Sogeti persberichtenarchief (120 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl