www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.com
2476 volgers blijven op de hoogte!
KPN bedrijfsprofiel
Logo KPN
KPN levert kwalitatief hoogwaardige en innovatieve telecommunicatiediensten aan zowel particuliere als zakelijke klanten.

Onze kernactiviteiten zijn: telefonie- en data/IP diensten via ons vaste netwerk in Nederland, data/IP diensten in West-Europa via onze Euroringen (ons glasvezelnetwerk in Europa) en mobiele diensten in Nederland, Duitsland en België.

KPN is marktleider in de voornaamste segmenten van de Nederlandse telecommunicatiemarkt. Via E-Plus in Duitsland en BASE in België zijn we de derde mobiele operator in deze landen.

Eind 2002 werkten bij KPN meer dan 38000 mensen en hadden we 7,9 miljoen klanten op het vaste netwerk, 13,4 miljoen mobiele klanten en 1,4 miljoen Internet-abonnee's.

KPN heeft een notering aan de beurzen van Amsterdam, New York, Londen en Frankfurt.

Onze klanten bepalen zelf waar, wanneer, hoe en met wie zij communiceren. Daarom bieden we zowel vaste als mobiele verbindingen met uiteenlopende bandbreedtes (onder andere ISDN en ADSL op het gebied van vast, GPRS en straks UMTS op het gebied van Mobiel). Hierin tekent zich de verschuiving af van spraak- naar datacommunicatie. Met i-mode is die ontwikkeling zichtbaar geworden in het gebruik van mobiele diensten.

Met onze activiteiten willen we bijdragen aan het perspectief op een wereld waarin het idee en het gevoel van ‘anytime, anywhere’ concreet gestalte krijgen.

T : 070 3434343
E : infodesk@kpn.com
W :

Volg KPN op: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
4 nov 2019 KPN kondigt inkoop $ 1 mld uitstaande obligaties aan

1 nov 2019 KPN geeft hybride obligatie uit van €500 miljoen

16 okt 2019 KPN BAVA informeert over nieuwe samenstelling Raad van Bestuur
 KPN persberichtenarchief (1109 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl