www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau

ABBYY Europe bedrijfsprofiel

Logo ABBYY Europe
ABBYY is een internationaal softwarebedrijf dat optische tekenherkennings- en tekstanalysesoftware produceert. Het doel van de softwareoplossingen is om bedrijfsprocessen te optimaliseren, risico's te beperken, besluitvorming te versnellen en omzet te genereren. ABBYY is wereldwijd gevestigd. Zo zijn er kantoren in Europa (München, Duitsland), Rusland (Moskou) en Noord-Amerika (Milpitas, Californië). Ook heeft het bedrijf lokale vestigingen in Australië, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Spanje, Oekraïne, Japan, Taiwan en Cyprus. De ABBYY-oplossingen, -producten en -technologieën zijn beschikbaar in meer dan tweehonderd landen en regio's via een breed partnernetwerk. Het klantenbestand van ABBYY in de Benelux bestaat voornamelijk uit organisaties van rond de honderd personen.

sales_eu@abby.com

Volg ABBYY Europe op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
ABBYY versterkt leiderschapsrol in digitale transformatie met overname TimelinePI