www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlContentbureau
2491 volgers blijven op de hoogte!

Red Hat, Inc. bedrijfsprofiel

Logo Red Hat, Inc.
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen en is opgenomen in de S&P 500, een belangrijke Amerikaanse beursindex. Naast het hoofdkantoor in het Amerikaanse Raleigh (NC) heeft Red Hat meer dan 70 vestigingen over de hele wereld. De organisatie biedt hoogwaardige en betaalbare technologie met zijn besturingssysteemplatform, Red Hat Enterprise Linux. Het platform wordt gecombineerd met cloud, virtualisatie, management, storage en Service Oriented Architecture (SOA) oplossingen, waaronder Red Hat Enterprise Virtualization en JBoss Enterprise Middleware. Red Hat biedt zijn klanten wereldwijd ondersteuning, training en consultancy via hooggekwalificeerde partners.

T : +31 334503000
E : benelux@redhat.com
W :

Volg Red Hat, Inc. op: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
Red Hat versnelt petabyte-schaal object-storage voor cloud-native workloads

Red Hat OpenStack Platform 16 biedt continue community-innovatie en langdurige enterprise-ondersteuning

Red Hat versnelt cloud-native development met Unified Hybrid Cloud Storage voor Red Hat OpenShift Container Platform
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com