www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2475 volgers blijven op de hoogte!
Red Hat, Inc. bedrijfsprofiel
Logo Red Hat, Inc.
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen en is opgenomen in de S&P 500, een belangrijke Amerikaanse beursindex. Naast het hoofdkantoor in het Amerikaanse Raleigh (NC) heeft Red Hat meer dan 70 vestigingen over de hele wereld. De organisatie biedt hoogwaardige en betaalbare technologie met zijn besturingssysteemplatform, Red Hat Enterprise Linux. Het platform wordt gecombineerd met cloud, virtualisatie, management, storage en Service Oriented Architecture (SOA) oplossingen, waaronder Red Hat Enterprise Virtualization en JBoss Enterprise Middleware. Red Hat biedt zijn klanten wereldwijd ondersteuning, training en consultancy via hooggekwalificeerde partners.

T : +31 334503000
E : benelux@redhat.com
W :

Volg Red Hat, Inc. op: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
4 nov 2019 Red Hat voegt voorspellende modellen toe aan nieuwste versie van Red Hat Process Automation

23 okt 2019 Red Hat werkt met Vodafone Idea samen om een Network-as-a-Platform te bouwen

17 okt 2019 Red Hat breidt Kubernetes-ontwikkelaarservaring uit met nieuwe versie Red Hat OpenShift 4
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl