www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Nedap Security Management bedrijfsprofiel
Logo Nedap Security Management
Nedap Security Management is gericht op het ontwikkelen van technologische oplossingen die dagelijkse werkzaamheden gemakkelijker maken. Daarom ontwerpen we oplossingen die aansluiten bij de wensen van klanten in plaats van standaard systemen te bieden. Deze klantgerichte benadering heeft ons in staat gesteld AEOS – het eerste software-based platform voor beveiligingsmanagement – te ontwikkelen. AEOS is de enige, volledig geïntegreerde oplossing voor beveiligingsmanagement die toegangscontrole, videomanagement en inbraakdetectie combineert in één platform. AEOS kan zich aanpassen aan de groei en veranderingen in een bedrijf, omdat het platform gebaseerd is op open software en generieke controllers. Dit maakt AEOS flexibeler, toekomstbestendiger en gemakkelijker te gebruiken dan andere beveiligingsoplossingen. Wereldbekende ondernemingen gebruiken AEOS meer dan 37 miljoen keer per dag voor beveiliging- en gebouwenmanagement en monitoring van mensenstromen.

T : 0544-471666
F : 0544-464255
E : info@nedapsecurity.com
W :

Volg Nedap Security Management op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
30 jul 2019 Mitie names Nedap as a strategic partner for access control

19 jun 2019 Uniforme, wereldwijde toegangscontrole voor internationale bedrijven

29 mrt 2019 Bijna 60% multinationals vindt eigen toegangscontrolesysteem niet toekomstbestendig
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl