www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
Genesys bedrijfsprofiel
Logo Genesys
Genesys® faciliteert elk jaar meer dan 25 miljard van werelds beste customer experiences. Wij zetten de klant centraal bij alles wat we doen en geloven met heel ons hart dat fantastische customer engagement leidt tot fantastische bedrijfsresultaten. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op het #1 customer experience platform voor het realiseren van omnichannel customer journeys die voorbijgaan aan silo’s en bouwen aan langdurige relaties. Met een sterke reputatie in innovatie en de wens altijd de eerste te zijn is Genesys het enige bedrijf dat door topanalisten als ‘Leader’ wordt erkend in zowel cloud als on premise customer engagement solutions.

Perscontact:
Krakeling Communicatie
Ingrid Wong
ingrid.wong@krakelingcommunicatie.nl
030- 227 0684

T : +31 35 625 7230
E : reception.NL@genesys.com
W :

Volg Genesys op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
4 sep 2019 Onderzoek in de praktijk: 80% van de werkgevers is niet bezorgd over onethisch gebruik van AI – maar zou dat wel moeten zijn

8 aug 2019 Internationaal Customer Experience Event van Genesys in Amsterdam