www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2477 volgers blijven op de hoogte!

Newion bedrijfsprofiel

Logo Newion
Newion richt zich op Europese business-to-business software startups en scale-ups met een wereldwijde ambitie en behoort sinds haar oprichting in 2000 tot de best presterende fondsmanagers in haar sector. Newion investeerde in onder meer Collibra, iWelcome, Reasult, 24iMedia, Nallian, Foleon, CustomerGauge, L1NDA, The Next Ad, Oxynade, Swipeguide, Roadmap, RexAI, DataStories, Playpass, TaxModel, Deliverect, APICBASE en ValueBlue, en heeft onder andere Oxxio, Mirror42, Q-go en 24iMedia geexit. Newion III wordt ondersteund door InnovFin Equity, met de financiële steun van de Europese Unie onder Horizon 2020 Financiële Instrumenten en het Europees Fonds voor strategische investeringen (EFSI), opgezet in het kader van het investeringsplan voor Europa. Het EFSI heeft als doel de financiering en de uitvoering van productieve investeringen in de Europese Unie te ondersteunen en ervoor te zorgen dat de toegang tot financiering wordt verbeterd.

T : +31 (0)20 8006742
E : info@newion.com
W :

Volg Newion op: linkedin
Laatste persberichten
21 nov 2019 Newion versterkt het team met John Sjölander

20 jun 2019 ValueBlue krijgt 2 miljoen groeigeld van Newion

19 jun 2019 APICBASE ontvangt 1,5 miljoen van Newion en bestaande investeerders
 Newion persberichtenarchief (13 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com