www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

BIS|Econocom bedrijfsprofiel

Logo BIS|Econocom
BIS|Econocom zorgt voor een optimaal ingerichte werkomgeving waarbinnen gebruikers efficiënt en eenvoudig op een visuele, interactieve manier informatie overdragen. Zij voelen zich comfortabel en delen daardoor eenvoudiger hun kennis en ideeën. Dankzij een mix van competenties op het gebied van audiovisuele oplossingen voor smart buildings & smart offices, collaboration & videoconferencing, narrowcasting (digital signage) en interieurinrichting bieden we organisaties een unieke visuele beleving. Ook heeft BIS|Econocom expertise in event rental en digital productions. Ruim 220 medewerkers zetten zich dagelijks in voor de beste dienstverlening richting de zakelijke eindgebruiker. Jaarlijks worden duizenden ruimtes ingericht en onderhouden. BIS|Econocom heeft verschillende vestigingen in de Benelux en is onderdeel van de Econocom Groep.

0180 - 486 777
info@bis.nl

KvK

Volg BIS|Econocom via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram