Contentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!

Schuberg Philis bedrijfsprofiel

Logo Schuberg Philis
Schuberg Philis helpt organisaties bij het toekomstbestendig maken en doorontwikkelen van hun bedrijfskritische applicatielandschappen. Sinds de oprichting in 2001 onderscheidt de outsourcingpartij zich door 100% resultaat en lange termijn klanttevredenheid voorop te stellen. Door nauw samen te werken met de business en externe partners voorziet Schuberg Philis in de behoefte aan versnelling en flexibiliteit. Van automatisering tot software, on-premise clouds tot public clouds: klanten als Enexis, Air France-KLM, ABN-AMRO, Jumbo en Business Lease Group vertrouwen op de expertise van Schuberg Philis voor een IT-omgeving die altijd werkt. In 2017 realiseerde Schuberg Philis met 285 collega’s een omzet van bijna 60 miljoen euro en een gecontracteerde omzetwaarde van 116 miljoen euro.

T : +31 20 750 6500
E : info@schubergphilis.com