www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

ilse media groep B.V. bedrijfsprofiel

Logo ilse media groep B.V.
ilse media is actief sinds 1995 en is sindsdien uitgegroeid tot de grootste internetuitgever van Nederland. Met een rijk portfolio van websites, waaronder ilse.nl, Startpagina.nl, NU.nl en Web-log.nl bereikt ilse media meer dan 60 procent van alle internetters van 13 jaar en ouder in Nederland. De jeugd- en jongerenwebsites Kaboem.nl, Shopgirl.nl, Cu2.nl en de jongerenportalen van Yourscene.nl zijn onderdeel van ilse media dochter newrulez. Daarnaast exploiteert ilse media de mannen- en entertainment titels van Sanoma Men's Magazines (SMM) en TVGids.nl, een website van Programmabladen AKN. Samen genereren ilse media, newrulez, TVGids.nl en de SMM-titels per maand meer dan een half miljard pageviews op het internet. ilse media is een onderdeel Sanoma Magazines, de tijdschriftendivisie van SanomaWSOY.

Laatste persberichten
Ilse media benoemt Bastiaan de Jong tot uitgever Kieskeurig.nl

Ilse media benoemt Sander ten Dam tot uitgever Performance Based

Startpagina komt met gadget voor sociale netwerksites