www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Signet bedrijfsprofiel

Logo Signet
Signet is dé partner voor bedrijfskritische netwerkoplossingen. Door gebruik te maken van lokale, nationale en internationale netwerken heeft Signet voor iedere organisatie – van mkb tot aan multinational – een passende connectiviteitsoplossing.

/ Altijd online
Al sinds 1996 is Signet de netwerkonafhankelijke internetprovider voor de zakelijke markt. Wij zijn in staat om op vrijwel elke locatie in Europa connectiviteitsdiensten te leveren, uw vestiging(en) aan te sluiten en meerdere locaties moeiteloos aan elkaar te koppelen.

/ Persoonlijke benadering
Wij zijn uw centrale aanspreekpunt voor de gehele connectiviteitsketen. Met een persoonlijke benadering en kennis van zaken nemen wij graag de zorg uit handen. Heeft u extra hulp nodig? Onze experts staan voor u klaar met deskundig advies en lossen eventuele incidenten adequaat voor u op.

/ Het team
Het Signet-team bestaat uit enthousiaste en gedreven collega’s die vanuit voornamelijk ons kantoor in Eindhoven klanten in heel Nederland en Europa bedienen. Door de structuur van onze organisatie zijn de lijnen kort en de medewerkers betrokken.

Signet is als zelfstandig merk onderdeel van team.blue Nederland. Naast Signet behoren onder andere TransIP en Proserve tot deze krachtige digitale enabler voor ondernemers. Als team met ruim 1200 professionals delen en combineren we relevante kennis, expertise en andere middelen, waardoor we als Signet sneller en efficiënter de beste oplossing voor u mogelijk maken.

/Interesse?
Neem contact op voor advies op maat. Wij denken graag met u mee.

/Storing?
Raadpleeg http://status.signet.nl voor actuele storingen en onderhoud.

info@signet.nl

KvK

Volg Signet via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Signet neemt Breedband volledig over

SIGNET INTRODUCEERT ZAKELIJK ONBEPERKT BELLEN NAAR VAST ÉN MOBIEL IN NEDERLAND ÉN EUROPA

Signet en Xelion starten met gezamelijke distributie van telefonie- en communicatieoplossing in de cloud, speciaal voor het dealerkanaal.
 Signet persberichtenarchief (17 berichten)
Bedrijfslocatie

ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl