www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

SOA People Nederland N.V. bedrijfsprofiel

Logo SOA People Nederland N.V.
SOA People is een toonaangevende partner in Business Strategy Execution van SAP. De organisatie is aanwezig in België, Luxemburg, Nederland, Frankrijk en Duitsland en biedt hun diensten aan bij de beste organisaties over heel Europa. Op dit moment werken meer dan 600 mensen bij SOA People die organisaties helpen zich te transformeren en uit te groeien tot leiders in hun sector.

Met de mogelijkheid om de volledige end-to-end SAP-portfolio aan te bieden van producten en innovatieve oplossingen, bouwt en integreert SOA People haar eigen complementaire SAP producten. De organisatie beschikt over een bewezen methodologie, een onbesproken reputatie en een professionele aanpak naar bedrijven van alle groottes en in alle sectoren.

Volg SOA People Nederland N.V. via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
SOA People zal zijn omzet verdubbelen naar 250M euro in 2022

SOA People neemt het Duitse SAP Consultancy bedrijf Cormeta AG over en plaatst zich hiermee in de Top 5 van Europese SAP Service en Product partners

Perfect for People N.V. heet vanaf vandaag SOA People Nederland N.V.
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl