www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten

Fujitsu bedrijfsprofiel

Logo Fujitsu
Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologische producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 130.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujitsu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 3,9 triljoen yen (US$ 35 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2020. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com.

Alle andere bedrijfs- of productnamen die hier worden vermeld, zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectievelijke eigenaars. De informatie die in dit persbericht wordt vrijgegeven, is correct op het moment van publicatie en is onderhevig aan wijziging zonder voorafgaande melding.

Volg Fujitsu ook via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Fujitsu komt met wereldwijd merk Fujitsu Uvance om door middel van digitale innovatie een duurzame wereld te creëren

Fujitsu komt met ruimtemissie optimalisator om ruimtepuin op te ruimen