Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

Sound of Data bedrijfsprofiel

Logo Sound of Data
Sound of Data is uitgegroeid tot een succesvolle onderneming met een team gedreven medewerkers. Kenmerkend zijn onze technologische expertise, onze gretigheid, onze jonge-hondenmentaliteit en de drive om nieuwe oplossingen te ontwikkelen. Binnen ons team, maar vooral ook in partnership met onze klanten. Daarmee stroomlijnen we de verbinding tussen bedrijven en hun klanten, technisch én emotioneel.

Sound of Data levert customer navigation. Daarmee bieden we u de wegen om op uw bestemming te komen: grootschalig één-op-één contact met uw klant. Maar ook uw klanten wijzen we de weg. Zodat ze via de snelste route de gevraagde service op het juiste moment krijgen.

Met optimale callcenteroplossingen, sms-diensten, social media, mobile web of andere slimme (telecom)oplossingen. Dat doen we samen met u. Want wij van Sound of Data houden net zo van innovatie als u. Of het nu gaat om Travel, Customer Care of Media. Met altijd als doel: u en uw klanten verbinden.

+31(0)10.429.14.11
+31(0)10.428.12.74
info@soundofdata.nl

Volg Sound of Data via: facebook | twitter | linkedin