www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

DISC bv (Researchsoftware) bedrijfsprofiel

Logo DISC bv (Researchsoftware)
Researchsoftware.com is de preferred distributor partner voor de Benelux en Turkije van wetenschappelijke software van uitgevers als Thomson Reuters en Design Science en is een label van DISC bv, opgericht in Nederland met kantoren in Nederland en Turkije. Naast distributie en verkoop houdt Researchsoftware.com zich ook bezig met training en ondersteuning van eindgebruikers en organisaties. Het klantenbestand is zeer divers en bestaat uit farmaceutische bedrijven, academische medische ziekenhuizen, universiteiten, hogescholen, biotechnologische bedrijven, research & development instituten, bibliotheken, overheidsorganisaties, musea, Ministeries, kortweg overal waar onderzoek een centrale rol speelt. Een overzicht van enkele van onze klanten is te vinden op http://www.researchsoftware.com/clients.

Kijk voor meer informatie op: http://www.researchsoftware.com of http://shop.researchsoftware.com.

Laatste persberichten
Researchsoftware.com Ruby sponsor of the ANKOSLink 2016 event

Researchsoftware.com has engaged to be the main sponsor of the third ANKOSLink 2015 event

EndNote X7.2 enables sharing of research results for researchers