www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

KYOCERA Document Solutions Nederland bedrijfsprofiel

Logo KYOCERA Document Solutions Nederland
KYOCERA Document Solutions is wereldwijd een vooraanstaande fabrikant van digitale kopieerapparaten, printers en multifunctionele producten voor geavanceerde en milieuvriendelijke documentoplossingen. KYOCERA-producten staan bekend om hun uitzonderlijk lange levensduur, hun betrouwbaarheid en het feit dat ze weinig verspillen. Dit resulteert in lage totale gebruikskosten. Het hoofdkantoor van KYOCERA Document Solutions staat in Osaka, Japan; KYOCERA Document Solutions Nederland is gevestigd in Schiphol-Rijk.

Het portfolio van KYOCERA Document Solutions stopt niet bij hardware. Dankzij een breed scala van zakelijke toepassingen en adviserende diensten kunnen klanten hun documentwerkstromen optimaliseren en beter managen, wat het volledige potentieel van hun hardware-investeringen ten goede komt. KYOCERA Document Solutions is onderdeel van KYOCERA Corporation, wereldwijd toonaangevend in het ontwikkelen en produceren van industriële en medische keramische en aanverwante producten inclusief telecommunicatieapparatuur, halfgeleiders en elektronische componenten.

+31- (0)20 587 72 00
informatie@dnl.kyocera.com

Volg KYOCERA Document Solutions Nederland via: facebook | linkedin
Laatste persberichten