www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!

ProClarity bedrijfsprofiel

ProClarity levert analytische softwareoplossingen die de snelheid vergroten waarmee bedrijven gefundeerde beslissingen nemen en op basis daarvan de bedrijfsprestaties verbeteren. ProClarity levert vanaf 1995 innovatieve analyseoplossingen aan Global 3000-bedrijven. ProClarity verzekert ze van een maximale ROI op technologie-investeringen en oplossingen op maat voor bedrijfs- en beslissingsprocessen. Het hoofdkantoor van ProClarity staat in Boise, Idaho (VS), en het bedrijf heeft regionale verkoop- en servicekantoren in Europa en Azië. Het internationale hoofdkantoor is gevestigd in Nederland. ProClarity ondersteunt momenteel ruim 1.400 klanten wereldwijd. De analyseoplossingen van ProClarity helpen bedrijven als ABN AMRO, AT&T, GE Capital, Reuters, Reckitt Benckiser, Kerry Foods, Siemens, Scottish & NewCastle Retail en Telewest bij het meten, voorspellen en optimaliseren van hun bedrijfsprestaties door het faciliteren van betere samenwerking en accurater beslissingen.

T : +31 (73) 681.0800
F : +31 (73) 681.0801
E : Sales@proclarity.nl
W :
Laatste persberichten
Microsoft Agrees to Acquire ProClarity

ProClarity kondigt beschikbaarheid van nieuwe add-ons voor de nieuwste release van ProClarity Analytics 6 aan

Nieuwste release van ProClarity Analytics 6 nu beschikbaar voor klanten overal ter wereld
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl