www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

Rittal bv bedrijfsprofiel

Logo Rittal bv
Rittal GmbH & Co. KG uit Herborn in Hessen is wereldwijd een toonaangevende systeemaanbieder voor behuizings- en kasttechniek, stroomverdelingssystemen, systeemklimatisering, IT-Infrastructuur en software & service. Systemen van Rittal worden toegepast in alle takken van de industrie, in de machine- en installatiebouw en in de ICT-branche.

Het brede productenprogramma omvat bovendien complete systemen voor modulaire en energiezuinige computercentra, van innovatief veiligheidsconcept tot aan de fysieke data- en systeembeveiliging van de IT-infrastructuur. De toonaangevende softwareleverancier EPLAN vult de systemen van Rittal aan tot engineeringsoplossingen die zich uitstrekken over meerdere disciplines, terwijl. Kiesling Maschinentechnik automatiseringssystemen voor de schakelinstallatiebouw levert.

Het in 1961 opgerichte Rittal is met 11 productielocaties, 64 dochtermaatschappijen en 40 vertegenwoordigingen over de hele wereld aanwezig. Met in totaal 10.000 medewerkers is Rittal de grootste onderneming van de Friedhelm Loh Group, Haiger, Hessen. De complete bedrijfsgroep heeft meer dan 11.500 medewerkers. Meer informatie vindt u op www.rittal.de en www.friedhelm-loh-group.com.

+ 31 (0)316 52 51 45
sales@rittal.nl

Volg Rittal bv via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten