www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers

BT bedrijfsprofiel

Logo BT
BT stelt zich ten doel de kracht van communicatie in te zetten voor een betere wereld. BT is één van 's werelds grootste leveranciers van communicatiediensten en -oplossingen en is actief in 180 landen. De kernactiviteiten van BT omvatten de wereldwijde levering van netwerk gebaseerde IT-diensten; lokale, nationale en internationale telecommunicatiediensten aan zijn klanten voor thuisgebruik, op kantoor en onderweg; producten en diensten op het gebied van breedband, TV en internet, alsook convergente vast/mobiele producten en diensten. BT bestaat uit vier klantgerichte divisies: Consumer, Enterprise, Global en Openreach.

In het boekjaar dat eindigde op 31 maart 2019, rapporteerde BT Group een omzet van 23.428 miljoen Britse pond met een winst voor belasting van 2.666 miljoen Britse pond.

British Telecommunications plc (BT) is een volledige dochteronderneming van BT Group plc waarin vrijwel alle bedrijfsonderdelen en activa van BT Group zijn verzameld. BT Group plc is genoteerd aan de effectenbeus van Londen.

Volg BT via: twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
BT en Microsoft kondigen strategische samenwerking aan

BT start met revolutionaire glasvezel tests, de helft minder vertraging