www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

BT bedrijfsprofiel

Logo BT
BT stelt zich ten doel de kracht van communicatie in te zetten voor een betere wereld. BT is één van 's werelds grootste leveranciers van communicatiediensten en -oplossingen en is actief in 180 landen. De kernactiviteiten van BT omvatten de wereldwijde levering van netwerk gebaseerde IT-diensten; lokale, nationale en internationale telecommunicatiediensten aan zijn klanten voor thuisgebruik, op kantoor en onderweg; producten en diensten op het gebied van breedband, TV en internet, alsook convergente vast/mobiele producten en diensten. BT bestaat uit vier klantgerichte divisies: Consumer, Enterprise, Global Services en Openreach.

In het boekjaar dat eindigde op 31 maart 2018, rapporteerde BT Group een omzet van 23.723miljoen Britse pond met een winst voor belasting van 2.616miljoen Britse pond.

British Telecommunications plc (BT) is een volledige dochteronderneming van BT Group plc waarin vrijwel alle bedrijfsonderdelen en activa van BT Group zijn verzameld. BT Group plc is genoteerd aan de effectenbeurzen van Londen en New York.

T : 088-2125194
W :

Volg BT op: twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
2 okt 2019 BT sluit nieuw contract met spaanse overheid en verbindt kantoren wereldwijd met elkaar

18 jul 2019 BT tilt netwerk van Schindler naar hoger niveau

8 apr 2019 BT versterkt en breidt samenwerking met NAVO uit
 BT persberichtenarchief (299 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl