www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.nl

G-NIUS B.V. bedrijfsprofiel

Logo G-NIUS B.V.
G-Nius Business to Business netwerkonderneming ondersteunt sinds begin 2002 haar opdrachtgevers bij het projectmatig detacheren van de juiste professional bij de juiste opdracht. Sterk georiënteerd vanuit de specifieke wensen en behoeften van de relaties, zorgt G-Nius voor de juiste invulling van zowel tijdelijke als vaste aanstellingen. Hierbij staat het projectmatig detacheren centraal, maar kan G-Nius desgewenst ook zorgen voor het werven en selecteren. Gefundeerde kennis, ervaring én een uitgebreid B2B netwerk heeft G-Nius in de afgelopen jaren opgebouwd.

Samenwerken met G-Nius betekent samenwerken met een betrouwbaar en integer team. Een team van vier Managers dat vanuit ’s-Hertogenbosch u veel zorgen uit handen neemt en met u meedenkt. Op persoonlijke en informeel zakelijke wijze handelt het team pro-actief en gaat snel en daadkrachtig voor u aan de slag. Daarnaast zijn 40 professionals verspreid over Nederland dagelijks ‘dedicated’ actief bij opdrachtgevers van G-Nius.

info@g-nius.nl

KvK