www.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Descartes bedrijfsprofiel
Logo Descartes
Descartes (TSX: DSG) (Nasdaq: DSGX) is de wereldwijde leider op het gebied van on-demand SaaSoplossingen (Software-as-a-Service) die bijdragen aan de verbetering van de productiviteit, en van de prestaties en zekerheid voor ondernemingen, waarbij logistiek een belangrijke rol speelt. Klanten gebruiken de modulaire, cloud-based oplossingen om leveringen te plannen, te sturen, te volgen en te meten. Ook kunnen zij vrachten plannen, toewijzen en uitvoeren, transportfacturen opstellen, controleren en betalen, wereldwijde handelsdata bekijken, douane- en beveiligingsdocumenten voor import en export archiveren, en verschillende andere logistieke processen uitvoeren. Dit alles door deelname aan ’s werelds grootste, multimodale samenwerkingscommunity voor logistiek. Het hoofdkantoor van Descartes is gevestigd in Waterloo (Canada), en de organisatie heeft kantoren en partners wereldwijd.

T : +31 33 460 62 00
E : info@descartes.com
W :

Volg Descartes op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
7 nov 2019 Consument eist keurmerk voor producten met een duurzaam logistiek proces

28 okt 2019 Vestiaire Collective breidt e-commerce internationaal uit dankzij Descartes CustomsInfo

3 okt 2019 Slecht werkende Track & Trace grootste ergernis bij pakketbezorging
Bedrijfslocatie