www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2491 volgers blijven op de hoogte!

Descartes bedrijfsprofiel

Logo Descartes
Descartes (TSX: DSG) (Nasdaq: DSGX) is de wereldwijde leider op het gebied van on-demand SaaSoplossingen (Software-as-a-Service) die bijdragen aan de verbetering van de productiviteit, en van de prestaties en zekerheid voor ondernemingen, waarbij logistiek een belangrijke rol speelt. Klanten gebruiken de modulaire, cloud-based oplossingen om leveringen te plannen, te sturen, te volgen en te meten. Ook kunnen zij vrachten plannen, toewijzen en uitvoeren, transportfacturen opstellen, controleren en betalen, wereldwijde handelsdata bekijken, douane- en beveiligingsdocumenten voor import en export archiveren, en verschillende andere logistieke processen uitvoeren. Dit alles door deelname aan ’s werelds grootste, multimodale samenwerkingscommunity voor logistiek. Het hoofdkantoor van Descartes is gevestigd in Waterloo (Canada), en de organisatie heeft kantoren en partners wereldwijd.

T : +31 33 460 62 00
E : info@descartes.com
W :

Volg Descartes op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Descartes sluit 2019 succesvol af met omzetstijging van 18 procent

Descartes breidt e-commerce dienstverlening uit door overname Peoplevox

Consument bereid 7 euro meer te betalen voor duurzame pakketbezorging
Bedrijfslocatie