www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!

Infotheek Group bedrijfsprofiel

Logo Infotheek Group
Infotheek levert al 25 jaar hardware aan bedrijven en sectoren. Overheid, zorg, onderwijs en commercie profiteren bij ons van aantrekkelijke prijzen. Bij Infotheek kunnen we, dankzij onze ervaring, kennis en goede relaties met ’s werelds grootste leveranciers alles verzorgen; van voorbereiding, verwijdering, implementatie tot beheer van uw IT-hardware omgeving. Of het nu gaat om het inrichten van werkplekken, of het implementeren van complete netwerk- en storageoplossingen. Door ons IT Asset Recovery-programma kunnen wij uw oude hardware meteen op een veilige en verantwoorde manier verwijderen: zonder achtergebleven (gevoelige) data. Als u alleen tijdelijk extra capaciteit nodig heeft, kunt u bij ons de hardware ook huren. Zo bieden wij de beste oplossing voor iedereen, maar speciaal voor u.

Infotheek: Be different, buy smarter.

T : 071 800 1400
E : info@infotheekgroup.com
W :

Volg Infotheek Group op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
13 apr 2018 Infotheek Group benoemt Hans Daniels tot nieuwe CEO

9 mrt 2018 Infotheek Group verovert titel Best Managed Company

7 mrt 2018 Infotheek Group een van de nationale winnaars van European Business Awards 2017/2018
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureau